Więcej
    Komentarze
    Az 25tys kosztuje przeprogramowanie swiatel? Na jakiej zasadzie sie to odbywa? Musza byc poswiecone by dzialac lepiej, czy jak?
    @zed.1 Mnie zdumiało, jak ujrzałem, że budowa takowej na jednym przejściu to koszt 650 tysięcy.
    już oceniałe(a)ś
    13
    1
    @vonmak Zgodnie z prawem sygnalizacja musi objąć całe skrzyżowanie, a nie tylko przejście dla pieszych. @zed.1 Żeby skrócić czas oczekiwania na zielone na przejściu przez Piastów na wysokości Szwoleżerów trzeba też przeprogramować sygnalizację na skrzyżowaniu Piastów z Ku Słońcu oraz Piastów z Narutowicza. Wszystkie są ze sobą powiązane. Zmiana w takim zespole sygnalizacji nie jest prosta, robi się to m.in. na paskudnie drogim oprogramowaniu. Stąd też takie stawki jak przychodzi do poważniejszych manipulacji przy światłach.
    już oceniałe(a)ś
    4
    8
    @andrzej_krasnicki_jr To ile kosztowało przeprogramowanie przejazdu z Matejki, po tym, jak po zwężeniu przez inż. Sochanowskiego do dwóch pasów zjazdu z Trasy Zamkowej w pl. Żołnierza Polskiego kierownik Charęza musiał ratować sytuację zmniejszając przepustowość na tym kierunku? I czy za to zapłacił projektant, czy podatnicy? A może to przypadek, że trzeba było to po przebudowie przeprogramować?
    już oceniałe(a)ś
    11
    2
    @andrzej_krasnicki_jr Po pierwsze co oznacza, że zmiana jest trudna skoro synchronizacja obejmuje trzy skrzyżowania i to powiązane (jak powiązane? jednym systemem sterującym? tylko ustawieniami cykli świateł czy może jakoś jeszcze?) a i wg słów mości redaktora wynika, że dalej już nie ma synchronizacji co z resztą w tym mieście mnie nie dziwi gdzie plany są tylko co zrobić w jednym punkcie, a nie jaki mamy plan na całość? Co znaczy, że robi się to na paskudnie drogim oprogramowaniu (abstrahuję już od formy) to znaczy, że co? Że do każdej zmiany świateł trzeba zakupić soft? a może trzeba wynająć firmę żeby to zrobiła zmiany ustawienia świateł, bo takich mamy fachowców? czy może za każdym razem miasto płaci, komu?, za zmiany w takim oprogramowaniu i dlaczego?
    już oceniałe(a)ś
    8
    0
    @andrzej_krasnicki_jr Pozostaje pytanie, kiedy doczekamy się całościowego systemu sygnalizacji świetlnej w śródmieściu i na drogach od/doń prowadzących. Zielona fala przydałaby się w wielu miejscach. Poza tym, w wielu miejscach wciąż stoją sygnalizatory starszego typu, a o ile mi wiadomo działają one na zasadzie zbliżonej do zegara i nie są ze sobą powiązane
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    @George White I po co kolejne kłamstwa? Przeprogramowanie sygnalizacji odbyło się w ramach przebudowy części placu. Było o tym wiele razy ale jak widać łatwiej dalej brnąć w kłamstwa i pomówienia.
    już oceniałe(a)ś
    1
    2
    @vonmak Zielona fala może być zrobiona na przelotówkach. Tak jak na istniejącej części obwodnicy śródmiejskiej. Niemniej tam gdzie są nowe sygnalizatory są one ze sobą zwykle powiązane. Jak na przykład na zjeździe z Trasy Zamkowej na plac Żołnierza. Na części skrzyżowań cykl zależy od natężenia ruchu na poszczególnych wlotach. Tak jest np. na skrzyżowaniu Orzeszkowej i Kołłątaja. Ma to pewne wady, bo akomodacja nie wykrywa motorów czy też rowerów i dopóki nie podjedzie samochód można sobie przed czerwonym stać i stać:)
    już oceniałe(a)ś
    2
    2
    @andrzej_krasnicki_jr To może dla odmiany komentarz do tego, czego nie ma w TWOICH tekstach o koledze inż. Sochanowskim: www.mmszczecin.pl/artykul/zatory-na-placu-zolnierza-kierowcy-narzekaja-na-korki-powod,3103118,art,t,id,tm.html
    już oceniałe(a)ś
    3
    2
    @George White Po pierwsze nie jesteśmy na ty więc słowo TWOICH proszę sobie wsadzić w w swój katalog "kłamstwa i pomówienia" wykorzystywany nader często. Razem z powyższym komentarzem. Na temat problemów na tej relacji na skrzyżowaniu - link do mm (skręt w kierunku ul. Matejki) pisałem w tekście opublikowanym 17.12.2014
    już oceniałe(a)ś
    3
    3
    @andrzej_krasnicki_jr Jaśnie Wielmożny Redaktorze Andrzeju Krasnicki jr. - po wiadrach pomyj wylanych na czytelników twoje obruszenie na sformułowanie "TWOICH" jest doprawdy ŻAŁOSNE. Gubisz się co chwilę w swoich piramidalnych kłamstwach... to trzeba było światła zmieniać po przebudowie, czy ciężka fucha inż. Sochanowskiego jednak nie wymagała zmiany świateł?
    już oceniałe(a)ś
    4
    3
    @George White Czytelników? Proszę się nie ustawiać w tym szacownym gronie. Pomyje spadają na kłamców i hejterów. Przeprogramowanie sygnalizacji po przebudowie placu jak też wszelkie poprawki były w ramach jednej umowy. I tyle. Dodatkowe koszty w całym przedsięwzięciu poniosła jedynie firma, która terminowo nie potrafiła równo ułożyć chodników. Proszę zatem powiększyć swój katalog kłamstw i pomówień
    już oceniałe(a)ś
    4
    1
    @andrzej_krasnicki_jr O! Jaśnie Wielmożny redaktor hobbysta-lobbysta dzieli czytelników na tych, których może oblewać pomyjami, wyzywać od kłamców i hejterów ... i jakichś innych. Dobrze wiedzieć, że redaktor ma takie ego, że pozwala sobie być sędzią we własnej sprawie i wybierać wg własnych kryteriów ludzi, na których wylewa POMYJE. Tyle dobrego, że wie, że TE POMYJE NA LUDZI LEJE. Brawo, pierwszy krok w przyznaniu się do tego, kim się jest. Redaktorze - cieszy mnie, że przyznałeś się też do KŁAMSTWA, bo dotąd twierdziłeś, że żadne zmiany oświetlenia nie były potrzebne i że przepustowość kierunków po zmianach Sochanowskiego się nie zmieniła. Teraz przynajmniej wiemy, że trzeba to było zrobić... a zapłacili za to PODATNICY. Podobnie jak za bezsensowne podstawki pod nogi, czy poprawianie miejsc parkingowych zaprojektowanych bez sensu przez inż. Sochanowskiego tak, że ustawił niewidoczne słupki... zamiast krawężników. Dwa w jednym: przyznałeś do wylewania na ludzi POMYJ, przyznałeś, że świadomie wprowadzałeś czytelników w błąd publikując wybiórcze informacje zupełnie w innym świetle przedstawiające organizację ruchu na tym skrzyżowaniu.
    już oceniałe(a)ś
    2
    2
    @George White Nikt za korekty (a nie zmiany) sygnalizacji (coś co nie jest czyś nadzwyczajnym) dodatkowo nie zapłacił. To proste i trudne do pojęcia dla niektórych osobników. Reszta to brednie, pomówienia i opowieści wyssane z palca.
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    Fontanny? Jak ta na Orła Białego lub Wawrzyniaka? ...i jeszcze piórko w dupę.
    @abeerhaminus Na Orła Białego nie ma już fontanny, po 3 remontach w ostatnich 20 latach przestała się nadawać do użycia jako fontanna i jest już tylko RZEŹBĄ moknącą na świeżym powietrzu - taki mamy klimat... A na Wawrzyniaka fontanna miała być uruchomiona w lutym zeszłego roku - wiadomo, w Szczecinie uruchamia się w zimie fontanny - ale dotąd miasto nie może się zdecydować, czy nie zagraża bezpieczeństwu, czytaj: robiła to firma spoza Szczecina, więc trzeba przekonać, żeby już tu nie wróciła ;-)
    już oceniałe(a)ś
    18
    3
    Szanowni Państwo Radni, Szanowny Panie Prezydencie, Szanowny Panie Redaktorze, ile jeszcze osób ma być zabitych przez samochody, abyście wybudowali oświetlenie na ulicy Bogumińskiej ? z poważaniem PS. Na Bogumińskiej też nie ma ścieżki rowerowej a rowerów więcej niż na 26 Kwietnia. Może to nie są nasi rowerzyści wiec niech wpadają pod samochody ?
    @mieszkaniec_bukowo Z twojego histerycznego apelu jasno wynika, że wraz z radnymi i prezydentem także REDAKTOR ma "wybudować oświetlenie"... co za bzdura.
    już oceniałe(a)ś
    3
    25
    @mieszkaniec_bukowo Budowa oświetlenia na ul. Bogumińskiej jest w projekcie budżetu. Odcinek od wjazdu do ogródków działkowych do ul. Pokoju. 700 metrów. To drugi etap prac. Jest na ten cel zapisane 400 tysięcy złotych. Jeśli w kółko występuje Pan tu z takimi apelami, z których ma wynikać, że bardzo przejmuje się Pan swoją dzielnicą, coś próbuje działać, na coś wpływać, krytykuje Pan wszystko i wszystkich to wypadało by przejrzeć budżet, który jest ogólnodostępny. Lista, którą przygotowałem, jest tylko listą przykładów.
    już oceniałe(a)ś
    10
    24
    @evergreen111 Szanowny Panie, to nie jest "bzdura" - Pan Redaktor jest bardzo skuteczny w promowaniu projektów, które sobie upodobał. Dlatego apel jest właściwie zaadresowany. Pozdrawiam
    już oceniałe(a)ś
    22
    6
    @andrzej_krasnicki_jr Szanowny Panie Redaktorze, zapewniam, że czytam i pewnie Pan wie z jakiego powodu. 1/ "700 m" - to nie jest całość; 2/ "pierwszy etap" - obawiam się, że ostatni; poza tym etapowanie tylko podroży koszt tej inwestycji; 3/ brak nakładów na drogę rowerową, więc rowerzyści dalej będą potrącani [w najlepszym wypadku] - Bogumińska będzie główną drogą łączącą Północ ze Śródmieściem - GW publikowała oświadczenie w tej sprawie; więcej empatii Panie Redaktorze; 3/ przejmuję się nie tylko swoją dzielnicą; ubolewam nad stanem establishmentu miasta Serdeczne Pozdrowienia i liczę, ze w sprawie drogi rowerowej wzdłuż Bogumińskiej będzie Pan równie skuteczny jak w innych sprawach rowerowych.
    już oceniałe(a)ś
    20
    6
    @mieszkaniec_bukowo Swego czasu Oficer Rowerowy objaśniał mi na tym forum bardzo wylewnie, dlaczego obok Bogumińskiej drogi rowerowej nie będzie. Po przeczytaniu jego tłumaczeń nasunął mi się tylko jeden wniosek - ten człowiek nigdy w życiu nie jechał Bogumińską ani samochodem za wlokąc się rowerzystą ani rowerem będąc wyprzedzanym "na żyletkę" przez sznur zasuwających min. 70km/h aut (bo tak tam się jeździ, a inaczej niż "na żyletkę" tam się wyprzedzić nie da - po prostu brak miejsca). Raczej nie oczekujmy ani od Redaktora, ani od jego kolegi Oficera że nagle przejmą się kierowcami i rowerzystami na Bogumińskiej. Dla Redaktora i Oficera liczą się tylko pasy rowerowe malowane na ulicach prowadzących do modnych knajpek w centrum.
    już oceniałe(a)ś
    22
    4
    @mieszkaniec_bukowo Nie czyta Pan dokładnie, no i mam jednak wrażenie, że nie do końca orientuje się co się dzieje na ul. Bogumińskiej. Napisałem wyraźnie - będzie montaż oświetlenia w ramach DRUGIEGO etapu tego przedsięwzięcia: od wjazdu do ogródków działkowych do ulicy Pokoju. Pierwszy etap od ul. Hożej do ogródków działkowych został już wykonany (32 latarnie). Mamy więc całość. Zatem Pana punkty 1 i 2 można wyrzucić do kosza. Dróg rowerowych brakuje wzdłuż wielu szczecińskich ulic. Wszystkiego na raz się nie zrobi. 26 Kwietnia jest jednak zdecydowanie ważniejsza. Po pierwsze przebiega wzdłuż dużych osiedli mieszkaniowych z budynkami wielorodzinnymi. Po drugie uzupełnia istotną lukę między Gumieńcami, Krzekowem, Pogodnem i śródmieściem. Łączy też ze śródmieściem osiedla, które są położone na tyle blisko centrum, że dojazd do niego rowerem nie jest problemem. Bogumińska i osiedla za nią to już jednak peryferia, z których dojazd rowerem do centrum biorąc pod uwagę odległość i ukształtowanie terenu nie jest dla każdego. Tak czy siak - DR wzdłuż ul. 26 Kwietnia jest dziś ważniejsza i to tam należy skierować wolne fundusze na rozwój sieci. Uprzedzając kolejne uwagi zamieszczam listę innych pozycji w budżecie, które dotyczą Pana okolic. Nie jest źle. - Budowa chodników na osiedlu Bukowo - 750 tysięcy. Do 2019 roku 3,59 mln zł - Budowa ekranu akustycznego (Szosa Polska/Cztery Pory Roku) - 600 tys. - Budowa ulicy Kredowej, Urlopowej, Ostoi Zagórskiego - 1,2 mln (do 2019 15,2 mln) - Modernizacja ul. Hożej od ul Bogumińskiej do Łącznej - 500 tys. (dokumentacja i rozpoczęcie prac), do roku 2017 9,5 mln - Wymiana nawierzchni na ul. Pokoju od Bogumińskiej do Wendeńskiej - 400 tys.
    już oceniałe(a)ś
    7
    10
    @andrzej_krasnicki_jr Tak przez ciekawość - jak Pan myśli, te minusy to Pan dostał chyba za nazwisko? Bo szczerze mówiąc, innego powodu nie widzę. ;-) Ludzie - jak już minusujecie, to chociaż wcześniej przeczytajcie, co krytykujecie. Można się z kimś nie zgadzać (też często mam inne poglądy niż akr), ale bez przesady...
    już oceniałe(a)ś
    7
    7
    @andrzej_krasnicki_jr Szanowny Panie Redaktorze, na działki są dwa wjazdy - byc może stąd niezrozumienie mojego tekstu. O przyczynach, które spowodowały konieczność budowy chodników, ekranu akustycznego itd szczegółowo jest napisane na stronie facebook.com/bukowo.szczecin Niestety GW "zapomina" o tematach niewygodnych dla establishmentu. z poważaniem
    już oceniałe(a)ś
    6
    5
    @mrrrwrrr Czując się wywołany do tablicy: poproszę jakiś zrzut ekranu, cokolwiek, na potwierdzenie powyższych insynuacji. Nigdy nie twierdziłem, że droga dla rowerów na Bogumińskiej jest niepotrzebna. Co więcej, - uważam, że jest potrzebna i zabiegałem o ten temat m.in. w czasie przebudowy skrzyżowania z ul. Hożą - niestety, nie było tego w zakresie tej inwestycji. Mamy tę drogę wpisaną m.in. w koncepcji systemu tras rowerowych, którą wykonano w 2014 roku. Potrzeb w tym mieście, jeśli chodzi o infrastrukturę rowerową, jest wiele, ale środki są, jakie są. Żeby wszystko spiąć w sieć w całym mieście - przynajmniej jeśli chodzi o te główne połączenia, potrzeba szacunkowo ok. 140mln zł. Pasy rowerowe są tylko jednym z rozwiązań uspójnienia systemu - fakt - nie zawsze idealnym i nie wszędzie się nadającym, jako docelowe rozwiązanie, ale mimo pchającym pewne tematy do przodu. Aha - m.in. z uwagi na ograniczenia, jakie ma obecne forum GW po zmianach.,jeśli ktoś chce się wdawać w większą dyskusję, to zapraszam m.in. na profil na fejsie.
    już oceniałe(a)ś
    2
    3
    @mieszkaniec_bukowo Drugi etap oświetlenia ulicy Bogumińskiej oznacza, że po zakończeniu budowy będzie oświetlona CAŁA ulica. A nie jak Pan napisał... 1/ "700 m" - to nie jest całość; 2/ "pierwszy etap" - obawiam się, że ostatni; poza tym etapowanie tylko podroży koszt tej inwestycji; Bo z tego co Pan napisał wynikało wprost, że oświetlona zostanie tylko część ulicy, a reszta sobie będzie czekać w ciemnościach nie wiadomo na co
    już oceniałe(a)ś
    0
    2
    @shp80 Czyli te niewybredne komentarze na forum pochodzą od Oficera Rowerowego... dobrze wiedzieć na przyszłość :-) Na facebooku też nie ma sensu dyskutować, bo to jak walenie grochem o ścianę, odporność na argumenty jest przynajmniej tak duża jak redaktora Kraśnickiego obiektywizm w pisaniu o jego hobby.
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    @andrzej_krasnicki_jr Nie przyszło na myśl, że kilkadziesiąt ordynarnych komentarzy obrażających czytelników i ich inteligencję oraz pisanie nieobiektywnych tekstów jest powodem do tego, że nikt nie chce nawet wnikać, co masz Jaśnie Wielmożny redaktorze Kraśnicki do napisania? Widzę obrażanie ludzi i wyzywanie od hejterów nie opuszcza redaktora.
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    Fontanna na Placu Batorego? Błagam, niech to się odbędzie z poszanowaniem historii tego miejsca i niech nie powstanie kolejny żelbetowy gniot typu sąsiada kościoła garnizonowego. Ni rozumiem też idei wyniesień na Pogodnie - ingerować w zabytkowy bruk, który i tak jest czynnikiem zwalniającym ruch.
    @vonmak "Zabytkowy bruk"? Na ulicach, które mają zostać objęte Strefą 30 nie ma czegoś takiego. Bruk dawno temu został pokryty cienka warstwą rozpadającego się obecnie asfaltu. Jest więc możliwość przywrócenia historycznej nawierzchni, a nie jej zniszczenie. Obecną nawierzchnię ulic widać zresztą na dołączonych do opisu zdjęciach. Nie są przypadkowe.
    już oceniałe(a)ś
    8
    13
    @andrzej_krasnicki_jr I pisze to dziennikarz, który obrażał czytelników po tym, jak mu udowodniono, że określony przez niego mianem "średniowiecznego bruku" kamień wzdłuż Zamku z ogromną pewnością nim nie jest, bo ani nie jest układany jak wtedy, ani miasto nie było w średniowieczu wybrukowane... Zastanawiam się, jak to jest zmyślać na poczekaniu byle bronić własnego hobby?
    już oceniałe(a)ś
    9
    4
    Przebudowa Jagiellońskiej i Bogusława... Na zdjęciu pokazującym rzeczywistość - odrapane kamienice, parkujące samochody, zero przechodniów. Za kilka milionów planuje się uspokojenie ruchu - żeby ci ludzie którzy na zdjęciu nie chodzą, mogli ładniej nie chodzić, po szerszych chodnikach z polerowanego na wysoki połysk granitu (jak na wizualizacji SENSu). Piękne wizualizacje, szkoda że nijak się mające do realiów, bo np. spacer po takim chodniku w deszczu, grozi połamaniem nóg. Ale będzie szeroko, z lepszym widokiem na odrapane elewacje. Od razu też przybędzie pieszych - pewnie tych mieszkańców, którzy zostaną pozbawieni dojazdu do własnych domów. Oczywiście nie muszą mieć dojazdu - skoro SENS może żyć bez samochodów, to inni powinni się do SENSu dostosować. Bo to oczywiście dla ich dobra. I to jest nowoczesne, ekologiczne, trendi, dżezi i fruti. Mieszkańcy będą mogli rowerami wszędzie dojechać - skoro w mieście przybędzie tyle parkingów rowerowych, a na każdym będzie miejsce aż na 10 rowerów, to w 400 tysięcznym mieście samochody przestaną być potrzebne. Będzie też parking - co prawda trochę za blisko centrum, ale co tam, jakoś trzeba uzasadnić wybudowanie kładki. I nie ważne, że cena cena biletu na tramwaj będzie wyższa niż koszt dojazdu samochodem do centrum. Ludzie na pewno lubią przepłacać, więc ten parking pośrodku niczego wszystkim się spodoba. Pięknie będzie. A jak ktoś zaprzeczy, to jest gupi.
    @leszekk73 Sam tam chyba nie chodzisz. Jeśli zrobisz zdjęcie weekendowy poranek, to każda ulica może być pusta. Przejdź się tam w ciągu tygodnia, popołudniu.
    już oceniałe(a)ś
    0
    2
    @sew_pl To samo można powiedzieć o większości ulic w centrum. A ja jedynie opisałem dwa przedstawione nam obrazki - smutną rzeczywistość i oderwaną od niej wizję.
    już oceniałe(a)ś
    3
    0
    Wojska Polskiego do Szarych Szeregów po wojnie była zielona pełna drzew,a dzisiaj pustynia. I czym tu się zachwycać...
    @Jan Semp A przed wojną to po niej jeden samochód na godzinę jeździł... to były piękne czasy :-D
    już oceniałe(a)ś
    6
    9
    Rowerkowy Ciecin przewodzi, znaFca korków ulicznych Sochanowski wykonuje, antyredaktorek od pedałowania propaguje - brzmi znajomo?
    już oceniałe(a)ś
    35
    29
    Połowa z projektów wymienionych na tej liście to całkowity idiotyzm: 3) Remont nabrzeża przy którym ulokowano marinę... w której nikt nie staje i która oddana została z bodaj 4-letnim opóźnieniem... 7) Droga rowerowa wzdłuż 26 Kwietnia jest tak droga, bo chcą przebudować sygnalizację świetlną - można byłoby to zrobić pewnie o dobry milion taniej odwołując przed przejściem drogę i przywracając ją za przejściem - najwyraźniej jednak Szczecinian stać na to, by dla kilkunastu rowerzystów wydać absurdalne pieniądze, żeby nie musieli przypadkiem zsiadać. Oczywiście nikt nie wie, czy będzie ich 100 czy 200 dziennie. 8) Kanapowe towarzystwo "Rowerowy Szczecin" najpierw utrąciło położenie asfaltu na Papieża Jana Pawła II, żeby mieszkańcy musieli jeździć po wybojach i słuchać hałasu z bruku a teraz doprowadzi bezsensowną zmianą do korka na Monte Cassino i Felczaka, bo te kilka samochodów jadących 30 km/h najwyraźniej stanowi zagrożenie i chcą doprowadzić do wzrostu ruchu samochodowego pod domami mieszkańców, choć po 16 samochody nikomu pod urzędem nie przeszkadzały - szkodnictwo i bezmyślność. 9) Idiotyzm - budowa placu defilad na kluczowej śródmiejskiej łącznicy. Już zakorkowano Piastów i pl. Szarych Szeregów... kto za to odpowie? 10) Całkowicie bezużyteczny parking mający na celu wykazać sens całkowicie bezużytecznej kładki. Będzie przez 90% czasu pusty (patrz parking przy centrum handlowym) a wykorzystywany tylko przy imprezach typu "Dni morza" - absurd. 11) Jak każdy pomysł budowy "wyniesienia" w celu dokuczenia kierowcom, tak i ten na Traugutta jest idiotyczny. Jedyna nadzieja, że nie zrobią go z kocich łbów potęgując hałas i łamiąc przepisy przy okazji. 12) Znów praca od TYŁU - zamiast zbudować choć jeden parkingowiec w Śródmieściu i uwolnić choć jedną ulicę od samochodów TBS dobudował mieszkań a teraz chcą całą dzielnicę w spacerniak przerobić. Bezmyślność sięga dalej - wyciszając te ulice drogę rowerową wytyczono na zbiorczej Piastów... myślenie życzeniowe spowoduje, że centrum zmieni się w skansen. 14) Zamiast projektować stojaki tak, by były jednocześnie ławkami i barierkami przy drogach wydaje się po 700 zł/sztuka na bezużyteczne, w 90% puste pałąki. 16) Przerobienie Jagiellońskiej w deptak po tym, jak w zeszłym roku wydano na niezgodne z MPZP przerobienie jej na jednokierunkową jest doprawdy BEZCZELNOŚCIĄ. W mieście brak pieniędzy na łatanie dziur i asfaltowanie dróg, które nie mają nawierzchnii od 50 lat a nowo remontowaną ulicę przebuduje się, bo 10 osób "SENSU" ma taką wizję... 21) Całkowicie niepotrzebne "uspakajanie" uliczek na Pogodnie, które są skutecznie uspakajane przez dziesiątki mieszkańców spokojnie dotąd parkujących na nich samochody. Po planowej, urzędowej dewastacji będą poruszać się slalomem. Komu to ma służyć? Co na tym ludzie zyskają? Ca. 20 mln zł czystej niegospodarności a w planach kolejne 100 mln, będących konsekwencją części tych zupełnie bezużytecznych projektów. Chciałbym wierzyć, że to dlatego, że w UM jest ktoś kto myśli "byle coś robić, nie ważne, że bez sensu", ale jak się popatrzy, kto wygrywa przetargi na projektowanie i czyje IDIOTYCZNE pomysły przepychane są przez budżet a czyje nawet nie są dyskutowane, to ta pierwsza wersja wydaje się naiwnością. Będzie miał o czym red. Kraśnicki spłodzić następne 500 bezużytecznych produkcyjniaków w ciągu nadchodzących 2 lat... tyle.
    @Gość: George White Zrobiłeś dziś coś pożytecznego ?
    już oceniałe(a)ś
    19
    29
    @George White Żebyś ty tak dobrze się znał na swojej i swoich kolegów pracy - doprawdy nie wiadomo za co wam płacą podatnicy! - jak znasz się na pracy każdego innego. W kółko pouczasz innych jak trzeba pisać artykuły, jak robić torowiska, jak robić dyletacje, jak planować ciągi komunikacyjne itd itp. ale jakoś nie potrafisz pouczyć siebie i swoich kolegów co zrobić, żeby twoja uczelnia - Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny - przestała przynosić Szczecinowi wstyd swoją rozpaczliwie niską pozycja w rankingu polskich uczelni. Oczywiście brak ci na to czasu, bo przecież podatnicy płaca ci nie za przynoszącą dobre efekty pracę, ale za wytykanie braku przecinka lub kropki w jakimś artykule... "Bezużyteczne produkcyjniaki", piszesz. Przecież te słowa idealnie pasują do twoich "głębokich" przemyśleń. Tak głębokich, że już dawno znalazłeś się na dnie!
    już oceniałe(a)ś
    15
    26
    @George White Mała poprawka. Marina została oddana tylko TEORETYCZNIE. Wyposażenia budynków, zaplecze sanitarno-logistyczne itp itd NIE ZOSTAŁO uruchomione. Więc proszę tutaj nie siać fermentu ze 4 lata opóźnienia. Bez problemu dobijemy do 6.
    już oceniałe(a)ś
    11
    0
    @g.r.a.f.z.e.r.o Przyjmuję, mój błąd. Swoją drogą to fascynujące, że można zbudować marinę przy sypiącym się nabrzeżu :-) Ale skoro można było wyciąć drzewa i doprowadzić do tonięcia części wyspy, to czemu się dziwić?
    już oceniałe(a)ś
    4
    1
    @g.r.a.f.z.e.r.o jest szansa ze marina sie rozpadnie zanim ktokolwiek na niej zacumuje po jej oficjalnym oddaniu/otwarciu. Ostatnie zdjecia pokazuja ze jej drewniana fasada bardzo ladnie oblazla z farby a autor sugeruje ze to wina pogody/klimatu. Kto by pomyslal ze Szczecin to nie Los Angeles?
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    @carrera369 wypunktowanie (wraz z uzasadnieniem dlaczego) miejsc gdzie pieniadze podatnika sa marnowane na idiotyczne pomysly nie jest wg Ciebie pozyteczne?
    już oceniałe(a)ś
    1
    0