Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    Ani słowa o tym, że na wspieranie rozwoju gospodarczego idą dalej grosze i dlatego nie należy się tego rozwoju spodziewać. I gazeta i Piotr ciamajda nie rozumieją skąd się biorą miejsca pracy i pieniądz w mieście.
    już oceniałe(a)ś
    29
    5
    Szanowny Panie Redaktorze Baltic Tall Ships Regatta 2015 będzie Gminę Miasto Szczecin kosztowało 9 309 100 zł wg. projektu budżetu na 2015 r. Sama organizacja imprezy przez Międzynarodowe Targi Szczecińskie wyniesie 3 000 000 zł, w tym obsługa imprezy - biuro koordynatora i prasowe 350 000 zł. Punkty infi,, strona www i dostęp do sieci Wi-Fi 200 000 zł. Promocja, w tym kampania promocyjna regat na rynku lokalnym i ogólnopolskim i materiały promocyjne to kolejne 1 200 000. Średni koszt organizacji BTSR 2015 to w przeliczeniu na mieszkańca 22,81 zł. Panie Redaktorze polecam lekturę projektu Budżetu Miasta Szczecin 2015 r. Pozdrawiam ps. Bardzo się cieszę, że nawet Pan to zauważył " To budżet, który nie przewiduje nowych, wielkich inwestycji." Przecież o tym piszę od paru lat ...
    @szczecin321 Wyraźnie jest we wstępie informacja, że przedstawione zostają tylko wydatki majątkowe. Sama impreza jest w ujęta w wydatkach bieżących - to zupełnie inna część budżetu (wspomniana w tekście), która zasługuje na osobną analizę. Nie rozumiem stwierdzenia, w którym zauważa Pan, że „od kilku lat” budżet nie przewiduje nowych, wielkich inwestycji. To jakby sugestia, że nigdy takich nie było i dopiero to zauważyłem? Jeśli tak, to źle Pan rozumie to rzekome "zauważenie". Praktycznie największe, szczecińskie inwestycje są dofinansowane z funduszy UE (modernizacja torów, SST, filharmonia itd.) i chociażby z racji tego, że są duże trwają przynajmniej 2-3 lata. Trudno oczekiwać, by coś naprawdę dużego zaczynało się w tym roku, kiedy to inwestycje należy zakończyć i rozliczyć (wyjątkiem jest tu tylko spalarnia), a nie dopiero wpisywać ich rozpoczęcie w budżecie. Zresztą w sensie czysto formalnym (papierowy, a nie budowlanym) szereg dużych przedsięwzięć w tym budżecie się zaczyna. Chodzi o dokumentacje.
    już oceniałe(a)ś
    3
    11
    a mnie zaintrygowała informacja o ponad 1mln zł przewidzianym na naprawę schodów w nowej filharmonii?to są jakieś kpiny prawda? przecież ktoś to zaprojektował, ktoś to zatwierdził, ktoś to zbudował, ktoś to odebrał i za to zapłacił. i tteraz fuszerka ma być naprawiana z naszych podatków? dla mnie to jest niewyobrażalne marnotrawstwo . gdzie jest odpowiedzialnośc i konsekwencje wobec tych którzy są winni zaniedbaniom. Dla przykładu podam że jeśli zamontuję klientowi wanne i ją osadzę tak że woda będzie się zbierała w kierunku przeciwnym do odpływu, to co zrobi klient? powie żebym zbił kafle i zrobił poprawki i on mi zapłaci za prace i nowe materiały? czy moze nie zapłaci mi w ogóle dopóki ja na swój koszt nie usunę mankamentów? a w rozliczeniu i tak odciągnie mi ustawowo zapisane odsetki za niedotrzymanie terminu?
    już oceniałe(a)ś
    12
    0
    Co kryje budżet Szczecina na 2015 rok? Mówiąc w skrócie: wszystko, co magistrat ma do ukrycia.
    już oceniałe(a)ś
    12
    2
    A większość według oklepanego schematu działań ekipy Piotra K. 24kurier.pl/Aktualnosci/Szczecin/Seria-pomylek
    już oceniałe(a)ś
    12
    3
    szkoda, że brak informacji o zadłużeniu miasta i jaki będzie deficyt w budżecie 2015.
    już oceniałe(a)ś
    10
    2
    I znowu brak remontu chodników na Wyzwolenia w rejonie od Odzieżowej do Kilińskiego, a miały być zrobione w 2014 r. Tam się już nie da normalnie chodzić (szczególnie po stronie lewej patrząc w kierunku Kilińskiego)! Jedno wielki truchło, a w budżecie dalej nic. Skandal. A co z torowiskiem na Wyzwolenia od Pl. Żołnierza do Giedroycia? To przecież także ruina. Momentami strach jechać - tramwajem buja jakby miała się za chwilę przewrócić. Regularnie niszczone są na tej ruinie najnowsze i najdroższe szczecińskie tramwaje Swing, kupione za grube miliony. Jak długo jeszcze?
    już oceniałe(a)ś
    5
    0