Fot. Szczecińskie Inwestycje Miejskie
1 z 20
Platany na al. Wojska Polskiego. Przy nich powstają miejsca parkingowe
Fot. Szczecińskie Inwestycje Miejskie
2 z 20
Przebudowa al. Wojska Polskiego w Szczecinie
Fot. Szczecińskie Inwestycje Miejskie
3 z 20
Przebudowa al. Wojska Polskiego w Szczecinie. Platany tuż po przesadzeniu
Fot. Szczecińskie Inwestycje Miejskie
4 z 20
Przebudowa al. Wojska Polskiego w Szczecinie
Fot. Szczecińskie Inwestycje Miejskie
5 z 20
Przebudowa al. Wojska Polskiego w Szczecinie. Odcinenk przed pl. Szarych Szeregów
Fot. Szczecińskie Inwestycje Miejskie
6 z 20
Przebudowa al. Wojska Polskiego w Szczecinie. Odcinek przed pl. Szarych Szeregów
Fot. Szczecińskie Inwestycje Miejskie
7 z 20
Przebudowa al. Wojska Polskiego w Szczecinie
Fot. Szczecińskie Inwestycje Miejskie
8 z 20
Przebudowa al. Wojska Polskiego w Szczecinie
Fot. Szczecińskie Inwestycje Miejskie
9 z 20
Przebudowa al. Wojska Polskiego w Szczecinie
Fot. Szczecińskie Inwestycje Miejskie
10 z 20
Przebudowa al. Wojska Polskiego w Szczecinie
Fot. Szczecińskie Inwestycje Miejskie
11 z 20
Przebudowa al. Wojska Polskiego w Szczecinie
Fot. Szczecińskie Inwestycje Miejskie
12 z 20
Przebudowa al. Wojska Polskiego w Szczecinie. Odcinek między pl. Zwycięstwa a pl. Zgody
Fot. Szczecińskie Inwestycje Miejskie
13 z 20
Przebudowa al. Wojska Polskiego w Szczecinie. Odcinek między pl. Zwycięstwa a pl. Zgody
Fot. Szczecińskie Inwestycje Miejskie
14 z 20
Przebudowa al. Wojska Polskiego w Szczecinie
Fot. Szczecińskie Inwestycje Miejskie
15 z 20
Przebudowa al. Wojska Polskiego w Szczecinie
Fot. Szczecińskie Inwestycje Miejskie
16 z 20
Przebudowa al. Wojska Polskiego w Szczecinie
Fot. Szczecińskie Inwestycje Miejskie
17 z 20
Przebudowa al. Wojska Polskiego w Szczecinie
Fot. Szczecińskie Inwestycje Miejskie
18 z 20
Przebudowa al. Wojska Polskiego w Szczecinie
Fot. Szczecińskie Inwestycje Miejskie
19 z 20
Przebudowa al. Wojska Polskiego w Szczecinie
Fot. Szczecińskie Inwestycje Miejskie
20 z 20
Przebudowa al. Wojska Polskiego w Szczecinie. Odcinek przed pl. Zwycięstwa
Wszystkie komentarze
Nie do końca tak jest. O ile w Berlinie faktycznie można zaobserwować sporo rowerów cargo to większość dostaw realizowana jest jednak tradycyjnymi dostawczakami. Tylko tam nie rozjeżdżają chodników a po prostu stają na ulicy. Standardem na większości dwupasmowych ulic jest jazda slalomem bo co chwila na prawym pasie ruchy zaparkowany jest samochód dostawczy.
To prawda. Nikt nie wezwie policji za to ze staniesz na awaryjnych i rozładowujesz dostawczaka. To jest normalny widok i nie tylko w Berlinie czy Londynie. Do tego wózeczki na które ładuje się towar i od auta ciągnie się do sklepu czy knajpy. Te wózki potrafią być tak sprawnie zapakowane ze w pionie są dużo wieksze od człowieka je ciągnącego. Da się. U nas lepiej rozjechać chodnik i trawnik niż „zablokować” na 10 minut pas.
chyba nie byłeś nigdy w Berlinie. Przepraszam na pewno nie byłeś. I nie prowadziłeś tam żadnej działalności.
ciekaw jestem jak można zablokować nową Wojska Polskiego na 10 minut ? Z jednym pasem którego nie można ominąć.
A tak na marginesie pracowałeś kiedyś jako kurier? Albo w ogóle fizycznie? Spróbuj i wówczas się wypowiadaj na temat "co się da"
A będą musiały wjeżdżać przy pojedynczych pasach ruchu i parkingach na środku jezdni, inaczej się nie da. Tak wymyślili geniusze w magistracie, a geniusz naczelny zatwierdził.
To może sprawdzić w takim wypadku kto napaskudził i obciążyć kosztami. Plus mandat za jazdę niesprawnym pojazdem.
W ogóle co to za jakaś polska koncepcja żeby dostawczaki rozjeżdżały chodniki (bo nwm z czego by trzeba je robić żeby było inaczej). Zakładasz działalność typu sklep/restauracja etc.. musisz mieć miejsce na dostawy. Oczywiście tutaj też rola miasta by o takiej przestrzeni pomyśleć. Ale bezhołowie w tej kwestii pod egidą januszy biznesu za przyzwoleniem policji i straży miejskiej to typowe polnische wirtschaft. To jest tak daleko posunięte że raz na czas jest news że gdzieś w PL auto wjechało w fontannę bo kierowca sobie drogę skracał. A wiadomo kto drogę skraca
Ja na Krzywoustego widziałem takich co wjeżdżali po pasach.
A na Google Maps można zobaczyć dwa osobowe które na chodnik wjechały używając wjazdu do bram.
Ano wjeżdżają, i to trzeba tępić. Ale tutaj będą musieli albo wjeżdżać z dostawą na chodniki, albo totalnie blokować ruch na czas dostawy, albo nosić towar z parkingu na środku przez ruchliwą jezdnię do sklepów (o ile znajdą wolne miejsce parkingowe), bo to jest wpisane w koncepcję tej bezsensownej przebudowy. Tak samo jak korki po każdej drobnej stłuczce, awarii auta, postoju karetki, pracy śmieciarki itp., itd.
i dopóki pierwszy samochód nie spróbuje zaparkować w bezsensowym parkingu na środku, blokując cały ruch ulicy od początku do jej końca.
pytanko? Prowadzisz jakiś własny biznes? Założyłeś własną knajpę? Dogadałeś się z urzędasami? Opisz własne doświadczenia.
I przez to ulica całkowicie umrze. Tak jak Krzywoustego.
Najbardziej reprezentacyjna handlowa ulica Berlina czyli Kurfürstendamm, też ma parking na pasie rozdzielającym jezdnie... jakoś problemu tam nie ma i parkuje się albo w bocznych uliczkach albo w parkingowcach (jak choćby ContiPark czy VinciPark)... tylko to takie polaczkowate wjechać autem pod samą kasę w sklepie...