Jak badano reputację miast?
Badanie reputacji miast wojewódzkich zostało przeprowadzone przez MAISON&PARTNERS na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna. Metodologię pomiaru opracowała prof. UW Dominika Maison. W badaniu wzięło udział 1065 osób (powyżej 18. roku życia). Ocenianych było pięć kluczowych wymiarów:
Zaufanie (To miasto, na którym można polegać)
Referencja (To miasto, które można polecić znajomym)
Atmosfera medialna (O tym mieście mówi się źle w mediach)
CSR (To miasto w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa)
Miasto jako pracodawca (To miasto kojarzy mi się z dobrymi warunkami pracy).
Na podstawie uzyskanych wyników został obliczony wskaźnik reputacji, który przyjmuje wartości w zakresie od 1 do 100 punktów. Wynik powyżej 60 pkt. był jednoznaczny z tytułem marki wysokiej reputacji Premium Brand. Dodajmy, że wszystkie badane miasta osiągnęły ten pułap. A jaka była kolejność?
Wszystkie komentarze