Więcej
    Komentarze
    "Perony tramwajowe o długości 45 metrów mieszczące po dwa swingi". Pana redaktora zapraszam na powtórkę z matematyki, jeden tramwaj Pesa Swing ma ponad 30 metrów długości, więc dwa mają ponad 60... i niby jak mają się zmieścić na tym peronie???? I już teraz wiadomo czemu pan redaktor został pismakiem... chyba miał z matmy 2 ...
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    No, to sobie poszaleli z planowaniem. Kazdy projekt ma jakies rzeczy dobre i dodaje jakies rzeczy fatalne i nieprzemyslane. Dlaczego zawsze projektuje to jakies biuro z poza Szczecina, ktore dokladnie nie rozumie charakteru miejsca w jakim dziala? W jakim celu mialoby tam byc 5 peronow autobusowych skoro teraz sobie radza wszystkie linie na dwoch majacych tylko 25 a nie 50m? Przerabianie calej tej przestrzeni na jakas gigantyczna petle z wielkimi placami manewrowymi jest absurdem. Teraz wiekszosc infrastruktury zajmuje 1/3 tego co jest planowane. Po co taka wielka petla? Podobnie te parkingi kiss&ride na ktorych parkowanie zajmie wiecej niz wysiadka (szczegolnie jak to prostopadle) a i tak ludzie beda tam po prostu zostawiac auta. Ten rozbity parking w lesie moze byc dobry na spacery ale jako p&r jest po prostu za daleko. Druga wersja zas wycina mnostwo drzew i jeszcze bardziej zrobi tam pusta przestrzen. Zamiast chowac auta za drzewami bedziemy miec widok na parking. Do tego z miejsca typowo lesnego znika calkiem zielen. To sa tereny rekreacyjne a nie betonowe. Po takim czyms bedzie to wygladalo jak basen gorniczy albo kollataja. Te fantazyjne dachy mam nadzieje, ze sie tam nie pojawia bo to bedzie katastrofa. Juz widac jak zditm sie bawil w architektow na basenie. Zawsze jakis inzynier drogowy czuje sie artysta i chce pokazac swoj talent, Niemal wszystkie zas warianty oddalaja przystanki od obecnego miejsca i robia to duzo bardziej niewygodnym dla ludzi. Po prostu wielki plac niewygodny i dla pasazerow i dla parkujacych.
    @zed.1 Być może pięć peronów autobusowych to przesada, ale obecne dwa krótkie to za mało. Kiedy zajeżdżają dwa autobusy (103 i 106) to nie mieszczą się przy jednym peronie. Tył jednego wystaje. Drugi peron musi być wolny, bo tylko na krótko staje tam 51. Z kolei na dłuższy postój 124 ledwo jest miejsce.
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    @andrzej_krasnicki_jr Dlatego najlepsze byłyby przystanki łączone tramwajowo-autobusowe bez stałego przydziału miejsca - zależnie od momentu dnia mógłby być inny przystanek - odpowiednia informacja wyświetlałaby się na tablicy. dodatkowo chyba 50m przytanek to chyba rzeczywiście przesada. Ciekawe czy jak zed zauważa nie dałoby się prakingu zrobić bardziej zielonego - tak po Szczecińsku między drzewami
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Absolutnie Wariant IV !!!. Rondo Dwu jezdniowe - 2 pasy ruchu wokół w każdą stronę ORAZ po DWA PASY ruchu na dojezdzie do ronda.. Szczególnie to rozwiązanie jest potrzebne na kierunku Szczecin - Police z uwagi na najwieksze natężenie ruchu.. Proszę spojrzeć jakim Niewypałem jest rondo małe przy Szeroka -Zawadzkiego !!! .. I nie powielić tego błędu !!!!
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Najlepszy wariant 3 lub 4 przy założeniu że rondem jest tylko pas wewnętrzny a zewnętrzny jest tylko do prawo skrętów.
    @yak2k Dla kogo najlepszy? Dla pasażerów na pewno nie.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    wariant 4 reszta to bzdety
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    W każdym z tych wariantów, a szczególnie 2,3 i 4 parking będzie służył jako idealny objazd ronda czy skrzyżowania.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Czyżby plany budowy torowiska w Spacerowej?
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    1. Rondo z dwoma pasami ruchu 2. ul. Miodowa "na górze" z asfaltem a nie z torem crossowym.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0