Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    340 tys. na remont mostku w Parku Kasprowicza? NIEMOŻLIWE, skoro 130 000 kosztowało odbudowanie 40 stopni na Ofiar Oświęcimia i obłożenie ich bylejakimi płytami...
    @George White Starczy akurat na pomalowanie barierek i zalanie pekniecia jakas masa
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @George White Jako specjalista od biedy wiejskiej oczywiście nie dostrzegłeś, że owe stopnie są tylko niewielką częścią inwestycji. Większość pieniędzy pochłonęła ochrona skarpy przed osunięciem, co oczywiście przekracza zdolności twojego pojmowania. Czyżbyś miał taki mały rozumek jak Kubuś Puchatek? Uwaga: George przestawia się w necie m.in. jako …POLITYK SPOŁECZNY! Ha ha ha ha!!!! Nie ma to jak się samemu dowartościować (a raczej przewartościować), co? You made my day, doktorku!
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Szkoda, że prawobrzeże jest traktowane tak po macoszemu. Wszystkie wymienione inwestycje dotyczą tej "lepszej i bliższej sercu władnych" części Szczecina (może poza łodziami dla policji i autami dla SM, bo te mogą poruszać się i tu, i tu). A na prawobrzeżu też jest wiele do zrobienia.
    @artlemonka Kiedy już zlikwidowana zostanie Trasa Zamkowa, która psuje widoczek na Odrę i na tonącą marinę, wtedy Prawobrzeże będzie mogło wystąpić o nadanie praw miejskich. Przejazd z ul. Struga na ul. Wyszyńskiego zajmie nam 1-2 godziny (rowerem lub nie-szybkim tramwajem) i w praktyce Szczecin zostanie podzielony na pół, na Scze i Cin. Zatem po co inwestować w Cin.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Większość inwestycji ma sens, ale wydanie pieniędzy na oświetlenie Owocowej nie ma,bo jeśli będzie tam budowany dworzec górny to cała ulica będzie musiała być po nim wyremontowana i w ciągu paru lat te lampy pójdą na złom.
    I normalne miasto by najpierw postawiło obiekt a potem dobrało do niego lampy, ławki i całą resztę. Nie odwrotnie. To jak wybierać biżuterię przed ubraniem.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @zed.1 Niby racja, ale... zanim zbudują dworzec minie pewnie parę lat, a przez ten czas mająca nagle duże znaczenie ulica nie może być pozbawiona oświetlenia.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @evergreen111 czy na pewno ma takie duze znaczenie? mozna isc kazda inna droga tak jak sie szlo latami. nie trzeba sie pchac na owocowa na ktorej nic nie ma.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    bo niestety ale ta kladka prowadzi do niczego.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @zed.1 Tyle że na Owocowej jest stosunkowo łatwo zaparkować, a ponadto jest z niej od razu doskonałe wejście na dworzec. Kładka zatem nie prowadzi do niczego, ale do bardzo wielu miejsc parkingowych. I dlatego ja (a pewnie nie tylko ja) wchodzę na dworzec wyłącznie od tej strony. A tu ciemno... Nie musi być od razu Champs-Elysees, wystarczy kilka lamp na najbardziej newralgicznym odcinku. Taka prowizorka na parę lat.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    fatalny pomysł z tylko jednym przystankiem na przedłużeniu arkońskiej (przy parkingu, to ma być leśny P&R? ma być łatwiej kierowcom?) zamiast dwóch: przy wejściu na arkonię (na przyszłość) ale przede wszystkim przy arkonce - głównym generatorze ruchu na tym odcinku przy okacji wymiany rozjazdów na krzywoustego zapewne nie będzie nowej relacji - w prawo w piastów przez to znowu zaprzepaszczona szansa na sensowną linie okrężną po centrum (np dla linii z prawobrzeża, w tym nocnej) pozdr
    już oceniałe(a)ś
    0
    1
    To Filcharmonię jednak spie...no.
    już oceniałe(a)ś
    0
    2
    Jak widać na załączonym do artykułu zdjęciu w korku na ul. Szczanieckiej stoją samochody a nie rowery. Po co zatem ścieżka rowerowa?
    @abeerhaminus Jak będzie ścieżka rowerowa to zabraknie miejsca dla samochodów i tym samym miasto pozbędzie się w tym miejscu korków samochodowych.
    już oceniałe(a)ś
    0
    1
    6 mln na PORONIONY pomysł wymiany asfaltu na Jagiellońskiej na kamienne płyty wg kretyńskich wymysłów SENS-u i hobbysty-lobbysty gazetowego Kraśnickiego oraz beneficjenta takich durnych przebudów, pełnych błędów inż. Sochanowskiego... A w mieście od dziesięcioleci są ulice, które czekają na utwardzoną nawierzchnię, oświetlenie, chodniki... GŁUPOTA!
    @George White Jak bardzo trzeba być stukniętym, żeby zwykłą informację o planowanych inwestycjach zamienić w prymitywny - jak zwykle - personalny atak na ulubionego redaktora? Głupi - głupszy - najgłupszy - dureń - idiota - George.
    już oceniałe(a)ś
    1
    0