I co dalej?
Jeśli popatrzymy na liczbę wypożyczeń, to nadal utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie, chociaż porównując rok do roku, widać spadek. W maju tego roku Bike_S wypożyczono 74 tysiące razy, rok temu było to o 11 tysięcy więcej. Na pewno rozbudowa całego systemu spowoduje znaczny wzrost popularności Bike_S, będą mogły z niego korzystać osoby, którym obecny wygląd siatki rozlokowania stacji w niczym ;;nie pomagał''.
Warto się zastanowić, w którym kierunku powinien iść rozwój Szczecińskiego Roweru Miejskiego. Od momentu startu dużo się poprawiło w kontekście dostępności usługi, zakładania konta, aplikacji mobilnych. W mediach społecznościowych trwa cały czas dyskusja na temat bieżącej eksploatacji systemu, lokalizacji nowych stacji, usterek. I trzeba przyznać, że ta komunikacja jest prowadzona całkiem sprawnie.
Co może spowodować dalszą popularyzację tego środka transportu oraz zainteresowanie osób, które do tej pory nie korzystały jeszcze z rowerów miejskich? Postanowiłem prześledzić wiele opinii użytkowników naszego systemu, jak i sprawdzić dobre praktyki i możliwości rozwojowe z innych miast.
Wszystkie komentarze