Komentarze
proponuję zakup kilku tandemów, bardzo chętnie skorzystaliby z tego typu roweru niewidomi i ich piloci. Sam przez pewien czas byłem wolontariuszem pilotem na tandemie i wiem, jaką radość sprawia osobom niewidomym wycieczka w plener na rowerze z doświadczonym rowerzystą. Indywidualny zakup takiego roweru przekracza możliwości finansowe rencisty, a takimi są niewidomi. Z tandemów mogliby korzystać też inni użytkownicy, taka jazda n tandemie wyrabia współdziałanie, koncentrację i pogłębia wzajemne porozumienie. www.niewidominatandemach.pl
już oceniałe(a)ś
4
0
Rower miejski jako eksperyment jeszcze trwa i nie skreślałbym wandalizmu. Czeka wejście na prawobrzeże i wejście w osiedla znudzonych nastolatków. Może się okazać to bardzo drogie. Dopiero po tym, i po zamieszaniu z nowym wykonawcą i niespójnością systemów, można myśleć jak to robić dalej.
i jeden kierunek o jakim nie pomyślano, a który już jest wprowadźmy w stolicy o w innych miastach Europy jako prywatne inicjatywy - samochody.
już oceniałe(a)ś
1
1
@zed.1 Na tych osiedlach gorzej niż w śródmieściu na pewno nie jest...
już oceniałe(a)ś
1
0
@lemisiaque Jak to? Przecież rower i jednokierunkowa Jagiellońska miały rzekomo zrewitalizować śródmieście. Twierdzisz, że dzięki dróżkom rowerowym, które rzekomo są zbędna na osiedlach oraz rowerowi nie uzdrowiono Centrum Miasta?? No jak to?
już oceniałe(a)ś
1
3
@lemisiaque Zdziwiłbyś się, w śródmieściu to głównie nieszkodliwe żulki, a w blokowiskach to agresywne młodzienaszki.
już oceniałe(a)ś
0
0
Propaganda wyrzucania pieniędzy w błoto
już oceniałe(a)ś
6
4
... pomysł nr 9 - zmienić klimat w Szczecinie na śródziemnomorski, pomysł nr 10 - przenieść miasto na płaski teren, bez rzek pomysł nr 11 - ustawowo zakazać w Szczecinie innych profesji niż: redaktor gazety, nauczyciel akademicki, student, urzędnik.
już oceniałe(a)ś
7
6
Ten Paweł Krzych to nowa ksywa juniora? Czyżby magistrat nie chciał już fachowych artykułów redaktora Kraśnickiego, udowadniajacego niezmordowanie, ze w Szczecinie ścieżki rowerowe to basis? I jeszcze, że korków nie ma, a kazda kobieta z 500+ marzy aby zimą wozić dzieci rowerem do przedszkola?
@zatroskana_zona Już wyjaśniłem. Paweł Krzych to jeden z ważniejszych blogerów Szczecińskich. Taka krzystkowa propaganda, czyli w mieście wszystko jest super, a kto twierdzi inaczej, to "malkontent, który wylewa żółć przez swoje problemy osobiste", używając nowomowy, taki szczecinianin gorszego sortu
już oceniałe(a)ś
4
3
"lub zostanie utopionych w Odrze" Ja bym się jeszcze obawiał, że mogą zostać wystrzelone w kosmos. Ech te porównania szczecińskich klakierów. Te wszystkie tępe riposty to nieudolna próba ogłupiania ludzi trzeźwo patrzących na sytuację w mieście (w języku klakierów nazywanych malkontentami) Pan Paweł prowadzi na facebooku stronę "Uśmiechnij się, jesteś w Szczecinie".
@vonmak To chyba się odnosi do Warszawy gdzie rowery kończyły w Wiśle.
już oceniałe(a)ś
0
0
@zed.1 Nie wiem, wiem tylko, że klakierzy mają skłonności do wymyślania głupich porównań, czy przeolbrzymiania krytyki - aby zdyskredytować adwersarzy Na przykład powiesz takiemu, że przebudowa Rayskiego na Deptak zwiększy ruch na Piłsudskiego, a on Cie skontruje, że powiedzmy "może jeszcze na Unter den Linden w Berlinie" Ot mniej więcej tak to działa
już oceniałe(a)ś
4
1
Założymy się, że GW nie opublikuje ŻADNEGO KRYTYCZNEGO FELIETONU nt. roweru miejskiego, który na koniec roku, po ledwie 2,5 roku pochłonie ca. 9 mln zł? ;-) Jestem wręcz pewien, że nie opublikują nawet jednego obiektywnie przedstawiającego wady i zalety tekstu :-D
już oceniałe(a)ś
8
8
za pieniądze wydane na rower miejski, można kupić nawet kilkanaście tysięcy rowerów. Czy zatem nie lepiej było zamówić taką ilość rowerów i za symboliczną opłatą przekazać je chętnym np. posiadaczom samochodów i uczniom. A jakby urzędnicy magistratu dostali takie rowery i mieli nimi dojeżdżać do pracy to efekt byłby znacznie lepszy.
@smiki48 Rower miejski nie jest po to aby ułatwić życie mieszkańcom, tylko aby na nim zarobić. Nie trzeba być tytanem intelektu, aby zauważyć kto na nim zarabia: dane osobowe widoczne są w KRS.
już oceniałe(a)ś
4
6
@smiki48 równie dobrze zamiast utrzymywać nierentowną komunikację miejską można by kupić kilka-kilkanaście tysięcy samochodów i "za symboliczną opłatą przekazać je chętnym np. posiadaczom samochodów i uczniom"
już oceniałe(a)ś
9
5
@smiki48 I od razu na Allegro. ;)
już oceniałe(a)ś
1
0
@zed.1 Dlaczego? Czy oznakowane miejskie rowery sprzedawane są na allegro? Czemu te miałyby nie być oznakowane? @rikardinio_von_klaninio Dopłata do komunikacji miejskiej jest o połowę mniejsza niż do przejazdu rowerem miejskim. W dodatku korzysta z niej prawie tyle osób dziennie co z roweru przez cały sezon. I może korzystać niemal każdy - a z roweru nieliczni. Tak wiele razy tobie evergreen111 i Kraśnickiemu było to tłumaczone, że szkoda gadać, ale tłumaczenie wam obu czegoś to jak biciem młotkiem w rzekę.
już oceniałe(a)ś
2
3
@zed.1 obecne rowery miejskie również możesz sprzedawać na allegro.
już oceniałe(a)ś
1
1
@George White Korzysta tyle bo rowerów jest tyle co miejsc w jednym autobusie, no może w dwóch. A dopłata do wygodnych butów do chodzenia, dla wszystkich używających komunikacji miejskiej byłaby więcej niż o połowę mniejsza niż do komunikacji miejskiej. Idea zrównoważonego transportu przewiduje między innymi możliwość wyboru środka transportu oraz ograniczanie emisji - czyli coś o czym ty, wybitny wykładowca ZUT-u zapewne celowo zapominasz w swoich chamskich wypowiedziach zapominasz. Zapominasz również o efektach zdrowotnych i kosztach leczenia chorób wywołanych zanieczyszczeniem powietrza m.in. przez spaliny, które są zapewne znacznie wyższe niż dopłaty do komunikacji miejskiej.
już oceniałe(a)ś
5
2
@rikardinio_von_klaninio Tyle razy tłumaczyłem tobie evergreen111 i twojemu redaktorowi: dotację w przeliczeniu do przejazdu!!! Do jednego przejazdu rowerem dopłacano 2 zł, bo 90% było bezpłatnych. Do autobusu 1 zł, bo wszystkie były płatne. A co do emisji, to jakoś nikt nie chce policzyć o ile wzrosła odkąd wygenerowano KORKI na kilku ulicach, przy wręcz symbolicznym wykorzystaniu dróg rowerowych. A swoją drogą - ile autobusów mniej jeździ po mieście dzięki rowerom miejskim? ;-)
już oceniałe(a)ś
0
3
@George White Pokaż mi ulice, na których ścieżki rowerowe wygenerowały korki?? Co do reszty to zastosuję twój ulubiony chwyt - zdrowia życzę.
już oceniałe(a)ś
3
1
@rikardinio_von_klaninio Tłumaczyłem ci to tyle razy, że to aż nudne evergreen111. Po co mam pisać, jak do ciebie i tak nic nie jest w stanie dotrzeć? pl. Grunwaldzki, Piastów, al. Kwiatowa-Matejki Na Jagiellońskiej też i to w dodatku przy zmniejszeniu ruchu o połowę - co trzeba przyznać jest niezłym wyczynem. Zdrowia życzę wszystkim twoim kontom evergreen111.
już oceniałe(a)ś
1
4
@George White Zapomniałeś jeszcze o ul.Sikorskiego, na której po tak krytykowanej ( między innymi przez ciebie) zmianie organizacji korek z piątkowego popołudnia zostanie rozładowany, według ostrożnych prognoz, we wtorek rano. Pl. Grunwaldzki - a co się na placu Grunwaldzkim zmieniło w infrastrukturze drogowej?? Piastów - jeżdżę codziennie, nie wiem gdzie ty tam widzisz korki? No ale osobowość typu: widziałem Tuska jak dobijał w Smoleńsku z pustego i naleje. al.Kwiatowa-Matejki - jeśli masz na myśli lewoskręt w Matejki to jest naprawdę szczyt twojej hipokryzji przypisując to miejsce gdzie biedni kierowcy muszą stać aż trzy a czasem ( o zgrozo!) cztery cykle. Jaki na to wpływ mają rowerzyści-terroryści?? Chcesz jakiś namiar do poradni psychiatrycznej celem wyleczenia ciebie z evergreenowej fobii? Mam wrażenie że te korki to są w twojej wyobraźni albo grasz w Simcity i tak zarządzasz miastem ( co akurat by się zgadzało przy twojej wizji )
już oceniałe(a)ś
4
1
"No ale osobowość typu: widziałem Tuska jak dobijał w Smoleńsku " O, właśnie o czymś takim mówiłem. (w poście o porównaniach). Jeżdżę rowerem w sezonie bardzo dużo (własnym góralem) i nie potrzebuję specjalnej troski w postaci pseudościeżek tam gdzie popadnie. Potrafię też zgrać się z samochodami - wystarczy przestrzegać przepisów i sygnalizować zamiar skrętu nie tylko wyciągnięciem ręki, ale i zajęciem odpowiedniej części drogi. A niestety, to co czasem wyprawiają ludzie na miejskich woła o pomstę do nieba.
już oceniałe(a)ś
0
1
@George White Znowu kłamiesz Bielec - przedstaw dowody na powstanie korków przez ścieżki rowerowe. Dlaczego nie zajmiesz się swoim zdrowiem ?
już oceniałe(a)ś
3
1
@George White Znowu kłamiesz Bielec.
już oceniałe(a)ś
2
1
@rikardinio_von_klaninio Evergreen - każde potraktowanie ciebie inaczej niż pijaczka spod budki z piwem ujawnia, że to mój błąd. Zdrowia życzę, nie warto nawet próbować ci odpowiadać.
już oceniałe(a)ś
0
1
@George White o proszę, typowy burak cebulak, jak już brakuje argumentów to albo pijaczek albo zdrowia życzysz...albo jedno i drugie. jesteś żałosny, ja tobie zdrowia nie życzę, dla ciebie już za późno
już oceniałe(a)ś
1
0
@George White wal się cieciu i zniknij bo ci pomogę.
już oceniałe(a)ś
0
0