Fot. Egis Polska Inżynieria
1 z 17
Nowy most Kłodny. Wizualizacja wybranej przez miasto koncepcji ze 100-metrowym pylonem
Fot. Egis Polska Inżynieria
2 z 17
Nowy most Kłodny. Wizualizacja wybranej przez miasto koncepcji ze 100-metrowym pylonem
Fot. Egis Polska Inżynieria
3 z 17
Nowy most Kłodny. Wizualizacja wybranej przez miasto koncepcji ze 100-metrowym pylonem
Fot. Egis Polska Inżynieria
4 z 17
Nowy most Kłodny. Wizualizacja wybranej przez miasto koncepcji ze 100-metrowym pylonem
Fot. Egis Polska Inżynieria
5 z 17
Nowy most Kłodny. Wizualizacja wybranej przez miasto koncepcji ze 100-metrowym pylonem
Fot. Egis Polska Inżynieria
6 z 17
Nowy most Kłodny. Wizualizacja wybranej przez miasto koncepcji ze 100-metrowym pylonem
Fot. Egis Polska Inżynieria
7 z 17
Nowy most Kłodny. Wizualizacja wybranej przez miasto koncepcji ze 100-metrowym pylonem
Fot. Egis Polska Inżynieria
8 z 17
Nowy most Kłodny. Wizualizacja wybranej przez miasto koncepcji ze 100-metrowym pylonem
Fot. Egis Polska Inżynieria
9 z 17
Nowy most Kłodny. Wizualizacja wybranej przez miasto koncepcji ze 100-metrowym pylonem
Fot. Egis Polska Inżynieria
10 z 17
Nowy most Kłodny. Wizualizacja wybranej przez miasto koncepcji ze 100-metrowym pylonem
Fot. Egis Polska Inżynieria
11 z 17
Wizualizacja mostu Kłodnego. Odrzucony wariant z konstrukcją kratownicową
Fot. Egis Polska Inżynieria
12 z 17
Wizualizacja mostu Kłodnego. Odrzucony wariant z konstrukcją łukową
Fot. Egis Polska Inżynieria
13 z 17
Wizualizacja mostu Kłodnego. Odrzucony wariant z konstrukcją kratownicową
Fot. Egis Polska Inżynieria
14 z 17
Wizualizacja mostu Kłodnego. Odrzucony wariant z konstrukcją łukową
Fot. Egis Polska Inżynieria
15 z 17
Wizualizacja mostu Kłodnego. Odrzucony wariant z konstrukcją łukową
Fot. Egis Polska Inżynieria
16 z 17
Wizualizacja mostu Kłodnego. Odrzucony wariant z konstrukcją kratownicową
Fot. Egis Polska Inżynieria
17 z 17
Wizualizacja mostu Kłodnego. Odrzucony wariant z konstrukcją kratownicową