Więcej na ten temat
Komentarze
Zaloguj się
Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
I wszystkie ciagna dalej do tego dalekiego i bezsensownego basenu gorniczego, po drodze mijajac te same przystanki tramwaju, gdzie pasazer mogl sie przesiasc duzo wczesniej. Przy okazji robia zbedne kilometry i tworza niepotrzebny tlok na mostach (bo mowimy o 9 liniach autobusowych jadacych w pole). Wszystkie wiec beda dublowac dojazd przez lotnisko do basenu. Przez ten kilkukilometrowy, niepotrzebny odcinek wszystkie te trasy maja mniejsza czestotliwosc i sa mniej uzyteczne niz gdyby ich ruch koncentrowal sie na samym prawobrzezu i tam mial punkt centralny i przesiadkowy. Ale kasa unijna zostala wydana na niepotrzebny basen wiec trzeba go "uzasadnic" na sile. Jak przyjdzie petla Turkusowa to zapewne przestawi sie te trasy ponownie, jednak tym razem wszystkie beda ciagnac na zdroje, przez waskie uliczki osiedli, wiec tutaj tez wchodzimy w nieszczesliwe rozwiazanie i nowy problem. Z tego powodu Turkusowa na punkt centralny i przesiadkowy sie nie nadaje. Nie wiem tez dlaczego ta petla mialaby wplynac i zmienic autobusy pospieszne, ktore obecnie sa od niej bardzo daleko.
@zed.1 i tu się z Tobą zgadzam. Zespół który to planuje jest oderwany od rzeczywistości. Dosłownie dramat.
już oceniałe(a)ś
17
0
Jeszcze inaczej podejdzmy - samymi liczbami. Od przystanku tramwajowego lotnisko do basenu sa 2km. To daje 4km razem z powrotem. 18h autobusow dziennie , w kazdej srednio okolo 3 wizyt na basenie. = 54 zbedne wyprawy na basen dla kazdej linii autobusowej = 216km zbednych km dziennie. Ale tych linii jest 9! To wychodzi prawie 2000km marnowanych km dziennie Jesli w czyms sie myle to niech mnie ktos poprawi, ale jestem pewien, ze nie kosztuje to 1zl.
już oceniałe(a)ś
17
1
@zed.1 ohydne klamstwa pomowienia i manipulacja. autobusy nie jada ta sama trasa co tramwaj bo tramwaj jedzie szynami a autobus ulica
już oceniałe(a)ś
31
6
@zed.1 Dopóki nie powstanie spóźniona (na skutek bezmyślnego podejścia do tematu w magistracie i swego czasu w ZDiTM) pętla autobusowa przy ul. Turkusowej takie bezsensowne jeżdżenie jest niestety konieczne. Niezależnie od tego pętla BG pozostanie najlepszym punktem przesiadkowym dla części pasażerów autobusów jadących z Dąbia
już oceniałe(a)ś
7
14
@andrzej_krasnicki_jr Z tym nie moge sie zgodzic. Te 5 linii na mapie jedzie przestrzenna 4.5km w jedna strone specjalnie dla basenu gorniczego. Na przestrzennej nie ma nawet tylu firm i zaludnienia by uzasadnialo to 5 linii autobusowych jadacych przez pusta droge, jada z przyzwyczajenia no i do basenu. Tymczasem z tego samego miejsca mozna dojechac do przystanku gryfinska 2.5km albo i nawet do przystanku lotnisko 3.5km i wskoczyc na tramwaj. Na przestrzennej moze zostac np. jeden autobus i wracac eskadrowa na prawobrzeze obslugujac przystanek lotnisko (4km jadac od polnocnej strony). Co do pozostalych linii to moga jezdzic przy obecnych petlach nawracajac do nich. Nie musza konczyc trasy w innych miejscach, wystarczy robic kolka. Wyjsc jest wiele na unikniecie basenu.
już oceniałe(a)ś
15
0
@zed.1 No to dobrze, że autobusy będą jeździć przez małe wąskie uliczki osiedlowe dzięki temu zyskają one osławione uspokojenie ruchu, a ich ludność szczęśliwa przesiądzie się na upragnione przez akr rowery.Przecież on cały czas dąży do tego.
już oceniałe(a)ś
5
1
@zed.1 Jakikolwiek logiczny argument byś nie przedstawił, jeśli nie pasuje on do wizji akr to go nie przekona. On nie ma tendencji do myślenia z szerokiej perspektywy i przyszłości jeśli nie dotyczy to kwestii roweru, a i to tylko w zakresie jego grupki wzajemnej adoracji. Więc nie wymagaj, proszę, żeby przemyślał temat i napisał coś więcej niż "Dopóki nie powstanie spóźniona (na skutek bezmyślnego podejścia do tematu w magistracie i swego czasu w ZDiTM) pętla autobusowa przy ul. Turkusowej takie bezsensowne jeżdżenie jest niestety konieczne" - tak przecież powiedział mu jego kolega i nic się nie da z tym zrobić.
już oceniałe(a)ś
6
1
@andrzej_krasnicki_jr Wydaje mi sie, ze ktos te plany wczesniej drukowal, lobowal za nimi i cieszyl sie jak dziecko, ze powstanie STM. Czyzby wtedy byl tylko tuba UM? Dopiero teraz otworzyly sie oczy?
już oceniałe(a)ś
4
0
@skandynawek To, że powstaje tramwaj jest dobre, tylko zupełne niedopasowanie pozostałej infrastruktury transportowej do niego jest złe.
już oceniałe(a)ś
1
0
a ja myślałem że po prostu przesunie się Basen Górniczy na pętlę za Selgrosem. Ten projekt przecież nic nie wnosi, jak zed.1 wspominał linie autobusowe dublują się z tramwajowymi. Co więcej, powiedzcie mi proszę jak będzie można dojechać z os. Bukowego do Podjuch (poza linią 66, która kursuje tylko w szczycie). Tylko przez Basen Górniczy? albo zostanie "spacer" z ul.Handlowej na rondo w Zdrojach.
już oceniałe(a)ś
15
0
Najbardziej w tym żałosny jest p. Andrzej Kraśnicki jr, ten co lobował za SST. Moim zdaniem lobował w obrzydliwy sposób podlizując się władzy, a teraz nagle pierwszy krytykant SST od strony architektonicznej i funkcjonalnej. Jak można za czymś lobować nie znając projektu? No, chyba że nie umie się czytać planów, albo działa pod publiczkę. Dla mnie A.K. jako dziennikarz jest skończony - zero obiektywności i rzetelności dziennikarskiej, tak osobiście uważam. Następny, którego można zaliczyć do szkodników naszego miasta. Przyznaje mu w związku z tym... Krzyż Szkodnika Orderu Niszczenia Szczecina!
@berlin.m Ale że odkrył nowinę ;) toć nie nowość że akr jak mu się spodoba to lobbuje za. Potem się do tego nie przyznaje. Co do Orderu dodałbym drugi Fanatyzmu i Krucjaty Rowerowej za krzewienie postawy posiadania w du** większości społeczeństwa..
już oceniałe(a)ś
8
2
Pisze tutaj, bo gdzie indziej jestem oszukiwany przez GW. Wchodze na OTWARTY artykul, a po chwili pokazuje mi, ze wyczerpalem juz limit minut. Pieprze GW i jej oszustwa, wole poczytac Onet i Kurier Szczecinski, gdzie przynajmniej nie ma o rowerach, a jest o miescie, polityce i gospodarce. Za Gazete Rowerowa nie zaplace nawet grosza rocznie i w zasadzie sie ciesze, ze przez nastepne 2 tyg nie bede czytal tworczosci redaktora(?) juniora.
@skandynawek Otworzylem jako otwarty w ramach bezlimitoowego, ale po chwili nawet o rowerach nie moglem przeczytac. Czyzby akr bal sie moich pytan? Akcja edukacyjna, spotkania z kolarzami i konkursy - to atrakcje zaplanowane na sobotni piknik rowerowy organizowany przez Urząd Marszałkowski. Piknik pod nazwą "Jeździmy bezpiecznie po szczecińskich... Wyczerpałeś już limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu
już oceniałe(a)ś
2
0
Ze slajdu nr 8 wynika ,że SST ma kursować jedynie miedzy pętlą Zdroje/Selgros a Basenem Górniczym . Czyli aby dotrzeć przy pomocy SST do Centrum pasażerowie z Majowego będą się przesiadali na BG do tramwajów 2,7,8 ? Tzn aby dotrzeć tramwajem np z okolic ul.Łubinowej na Pl Rodła trzeba będzie pokonać 1,5 km piechotą do Selgrosa (10-15min), SST do BG (10 min z czekaniem) , a potem przesiąść się na tramwaj 2 do Pl Rodła (30min) ? Czyli podróż ok 1 godziny podczas gdy bezpośrednim autobusem B trwa to ok 25min. SST to opcja dla mających czas turystów a nie dla ludzi codziennie pokonujących drogę do pracy. Posłuży jedynie mieszkańcom Zdrojów pracującym w okolicach BG. Dla wszystkich innych to Szczeciński Tramwaj Przesiadkowy.
@rael0 Linie 2 i 8 będą kursowały z Turkusowej do Centrum, radzę się przyjrzeć dokładniej.
już oceniałe(a)ś
3
2
@lemisiaque Co nie zmienia faktu ,że żadne połączenie tramwajowe z Turkusowe nie stanowi sensownej alternatywy dla mieszkancow Majowego korzystających z bezpośrednich połączeń autobusami pospiesznym z ul. Łubinowej do Centrum.
już oceniałe(a)ś
4
0
aha, czyli jednak kasowane są pospieszne? to z Bukowego, zamiast 19 minut do centrum bezpośrednio - teraz będzie to minimum pół godziny czekając na przesiadkę na drugi środek transportu? Więc to ma pomóc mi w zrezygnowaniu z poruszania się samochodem?
@dobrasekta ah, dopiero zobaczyłem trzeci slajd. Zostają na razie pospieszne uff.. Co nie zmienia faktu - iż zmniejszenie częstotliwości ich kursowania nie jest w interesie pasażerów.
już oceniałe(a)ś
4
2
A gdzie droga łącząca ul. Jasną z ul. Maczną?
@maximsyndicate no przecież jest Lniana, co prawda trochę wąska ale jak autobusy zaczną jeździć to zauważą braki i ogłoszą przetarg.
już oceniałe(a)ś
5
0
że też Żroż się jeszcze nie wypowiedział...
już oceniałe(a)ś
2
13