Więcej
    Komentarze
    Dac chamom zloty rog...
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    dlaczego mam wrazenie ze pieniadze zostana wydane znowu nie na to co potrzeba w miescie a na to co lezy gdzies na uboczu i gdzie pojawia sie "5 osob na dobe"? jaki ruch panuje w opisanych miejscach ze potrzeba budowac tam ronda czy skrzyzowania 2 poziomowe? nie ma miejsc w Szczecinie gdzie ruch jest pewnie ze 100 razy wiekszy a wymagajacych szybkich napraw lub inwestycji? tak duzo mamy przepraw z jednego brzegu na drugi a laczacych centrum Szczecina z sypialniami na prawym brzegu? Krygiera jest juz wyremontowana i nigdy sie nie korkuje?
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    1. rondo na energetyków - w tak ruchliwym miejscu, przy zachowaniu średnicy można by było chyba zrobić 3 pasy? i czy geometria pozwoli na poprowadzenie (w bardzo dalekiej przyszłości ale jednak) tramwaju w stronę kępy parnickiej i wysp zielonej i puckiej? 2. linię tramwajową z energetyków do kłodnego dobrze by było poprowadzić dwoma jednokierunkowymi śladami tak żeby na łasztowni zrobić rezerwową pętlę uliczną wykorzystywaną np w przypadku wypadku/blokady długiego albo gdańskiej i na koniec pytanie (całkiem serio ; ) poza jednym slajdem brak informacji o ścieżkach rowerowych - ? wzdłuż energetyków nic nie będzie? pozdr
    @franekkk
    Rower wodny sobie kup i pluskaj się razem z j.karsnickim..
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Piękna laurka. Pan dziennikarz zapomniał jednak wspomnieć ILE można byłoby dobrego w Szczecinie zrobić gdyby nie pomysł władowania wszelkich możliwych pieniędzy w ten skrawek, głównie prywatnego gruntu. Oczywiście nośność mostów to zacna rzecz, ale dojazd do Portu to głównie wymysł red. Andrzeja Kraśnickiego korkował, czyli sławetny BUSPAS, którym udowadniał jeszcze 2 lata temu, że korków nie generuje i który Zarząd Portów krytykował. Dojazd można byłoby zorganizować poprawieniem lub zbudowaniem dosłownie dwóch przejazdów a nie niepotrzebnego nikomu mostu Kłodnego - fetysza red. Kraśnickiego. Warto zauważyć, że red. Kraśnicki nie napisał o niczym, co ZNISZCZY ten projekt, słowem się nie zająknął, że pod Trasą Zamkową wyrośnie kolejne skrzyżowanie, które DOKUMENTNIE odetnie stare miasto od Wałów Chrobrego, że chyba fosą będzie tam tramwaj jeźdźić, bo nie wiadomo którędy, i że za ułamek kwoty rozwiązałby tę sprawę poszerzony Most Długi. Najgorsze, że przez tę propagandę ABSURDALNEGO projektu nikt nie zada pytania, na co SENSOWNEGO można byłoby wydać w mieście 350 mln zł!!!! Przecież to ostatnie pieniądze od św. Mikołaja i marnowanie ich na dysfunkcyjne rozwiązania i najdroższe możliwe uzbrojenie terenów na wyspie to doprawdy szczyt rozrzutności. Tak mi się skojarzyło: "Die Komsomolskaja Prawda" ;-)
    @George White Yeshy Belets w słabej formie: ani słowa o rowerach! A swoje snobowanie na Anglika - konsekwentne pisanie Komsomolskaya Pravda zamiast Komsomolskaja Prawda próbuje teraz obrócić w żart, że on tak niby pisał dla jaj... Guzik dla jaj, po prostu jesteś snobem i chciałeś wyjść na śfjatofca, Sweet Georgie!
    już oceniałe(a)ś
    9
    22
    @George White Kłamstwa, bzdury, wynurzenia nie mające nic wspólnego z rzeczywistością. Z opowieścią o "strasznym" skrzyżowaniem, które "odetnie". Proszę nie brać na serio wytworów wyobraźni tej postaci.
    już oceniałe(a)ś
    7
    28
    @andrzej_krasnicki_jr W sumie fajnie, że tak szczerze podsumowuje pan swój wątpliwej jakości warsztat. Gratuluję choć raz okazania minimum odwagi cywilnej.
    już oceniałe(a)ś
    20
    6
    @George White Pomijając już wszystkie inne wynaturzenia powiedz nam, nasz pchłopodobny przyjacielu, jak wyobrażasz sobie "poszerzenie" Mostu Długiego? Bo piszesz o tym nie pierwszy raz. W końcu ten most ma charakter niemal zabytkowy. Jak to miało by być zrealizowane technologicznie, pytałeś jakiegokolwiek inżyniera budowlanego? A, racja - jesteś wszak specem od wszystkiego. Więc jak - chcesz dokleić na Kropelkę po bokach jakieś podesty, po których puści się ruch pieszy?
    już oceniałe(a)ś
    5
    14
    @levy Szkoda mi czasu na polemiki z kimś, kto się tu pojawia wyłącznie jako wsparcie ataków red. Kraśnickiego. Ale odpowiem: 1) "Niemal zabytkowy". 2) "Nie da się mostu zbudować, albo wyremontować". 3) "Projekt za darmo", bo jakiś anonim sobie wymyślił, że jest to argument, dobrze, że nie kazał mi projektu mostu Kłodnego zrobić, albo przeprojektować wszystkich w mieście :-D
    już oceniałe(a)ś
    9
    6
    Drobna uwaga - duża część opisywanych inwestycji NIE POWSTANIE NA ŁASZTOWNI. Drogi dojazdowe na Międzyodrzu, poprawiające komunikację na terenach portowych, są potrzebne. Ale ni chu-chu budowa mostu kłodnego i tramwaju, nie jest potrzebna portowi. Bo transport w kierunku centrum nie jest priorytetem, a autobusy na Łasztowni świecą pustkami. No, ale zapomniałem, przecież po wybudowaniu mostu i tramwajowej linii, w tej okolicy zaczną masowo inwestować szejkowie, którzy planują stworzyć tu nowy Dubaj... Dobrze, że redaktor z kolegami o tym pamiętają.
    już oceniałe(a)ś
    1
    1
    "Najbardziej podoba mi się plan budowy tramwaju w kierunku Mierzyna i uzasadnienie, że ze społecznego punktu widzenia jest to inwestycja coraz bardziej potrzebna. Nie umniejszam sensu jej budowy. Zastanawiam się tylko kiedy pojawi się społeczna potrzeba budowy linii tramwajowej wzdłuż ulicy 26 Kwietnia i dalej przez niezamieszkane przecież Krzekowo-Bezrzecze, że o wyludnionym Zawadzkiego czy Szafera gdzie od dekad nikt nie mieszka nie wspomnę... Ach, zapomniałem planowana jest linia tramwajowa przez zamieszkany las Arkoński czego znów nie chcę umniejszać, bo też jest potrzebna. Jednak w zestawieniu z planami budowy mostu kłodnego i budowy kolejnych torów na Łasztownię, jakoś dziwnie wygląda ta społeczna potrzeba." www.facebook.com/pages/Szczecin-Krzekowo-Bezrzecze/807835215913358?ref=hl
    już oceniałe(a)ś
    1
    1
    W dalszym ciągu junior ani słowem nie wspomniał i nie zapytał nikogo w magistracie, dlaczego ten koszmarny most jest łudząco podobny do mostu w Sewilli. Rzetelność dziennikarska wymagałby chociaż wspomnieć o tym fakcie.Co do sensu tej inwestycji, to już wiele razy pisałem że ma ona służyć wyłącznie interesowi kilku osób .
    już oceniałe(a)ś
    1
    1
    Krytyka inwestycji w Łasztownię w komentach to żałość i wiocha. Sorry za szczerość. Mam w nosie ekipę rządzącą Szczecinem i jej nie popieram, ale jeśli ktoś był na Łasztowni w przeciągu ostatniego roku i nie widzi gigantycznego potencjału tego miejsca ( "po co nam ta Łasztownia"...najlepszy cytat) to niech proponuję cichą przeprowadzkę do Bierzwnika albo Międzywodzia, nie obrażając mieszkańców tych, skądinąd urokliwych, miejscowości.
    @janbar22 tak to jest że najprymitywniejsze typy i do tego żałośni ujadacze sa najgłośniejsi :( polska specjalność- nie znam sie to sie wypowiem! a jak do tego dodasz rowerofobię to masz jerzych białawych na pęczki.
    już oceniałe(a)ś
    0
    1
    @kris-cross tak się składa, że trochę znam się na pozyskiwaniu i wydawaniu pieniędzy, a szczególnie na EFEKTYWNOŚCI inwestycji. Mamy wydać ponad 350 milionów zl a ile uzyskamy przychodów z tej inwestycji?. W Szczecinie od wielu lat brakuje pieniędzy np. na modernizację ronda Giedroycia i puszczenie tramwaju w tunelu. Za ten węzeł na Łasztowni można zmodernizować kilka wielkich rond i wąskich gardeł gdzie tysiące ludzi stoi w korkach.
    już oceniałe(a)ś
    0
    1
    @smiki48 Ty rowerofobie! ;-)
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    @smiki48 Zrozumiałem z Twego wpisu, że modernizacja Łasztowni jest nieefektywna. Wiem, że słowo "wizja" czy zwrot "dalekosiężny plan rozwoju miejsca" brzmią dla Ciebie i większości forumowiczów jak wulgaryzmy, ale takie pojęcia mają rację bytu, ZAPEWNIAM CIĘ. Przejdź się na Łasztownię, rusz wyobraźnię. Wiem, wiem to co piszę to głupoty i puste slogany...eh..pozdro!
    już oceniałe(a)ś
    0
    1