Więcej
Komentarze
Zaloguj się
Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
Mam nadzieję, że najemcy prowadzący sprzedaż prasy, itp będą zobligowani do posiadania w swojej ofercie biletów komunikacji miejskiej. Nic bardziej nie wq.. jak się przyjeżdża do obcego miasta jak odpowiedź sprzedawcy dworcowego kiosku: "biletów nie prowadzimy".
już oceniałe(a)ś
24
1
Wyłoniony został "operator toalet". No nieźle :):) operator, nie ma żartów :)
już oceniałe(a)ś
24
2
Mam nadzieję, że perony będą miały szklane zadaszenie, a nie blaszane jak w Katowicach. Vide: www.rynek-kolejowy.pl/fototemp/660_0_1/foto_news_opis/47609/c26bc77d920319fef92ca219988552ae.jpg Kiedyś pytałem o to firmę inżynieryjną "Fiuk", która opracowała koncepcję przebudowy (przesyłając stosowne wizualizacje z innych europejskich miast), ale nie otrzymałem jasnej deklaracji. Z wizualizacji wynika, że będzie to szkło, więc miejmy nadzieję...
już oceniałe(a)ś
17
1
Ta przebudowa to dramat. Biuro "Fiuk" zrobiło projekt, który 40 lat temu byłby przestarzały. Stracono ogromną szansę na zbudowanie centrum, jak w Poznaniu i rozwiązanie problemów parkingowych oraz rzeczywiste odnowienie dworca a nie połowiczny lifting. Te tynkowane płotki częściowo z odzyskanych materiałów wołają o pomstę do nieba - taniocha, która za 10 lat będzie wyglądać jakby właśnie okupacja się skończyła. Budowanie czegoś takiego bez cegły klinkierowej jako głównego materiału jest totalnym nieporozumieniem. Cała ta ćwierć przebudowa to przykład tego, że poznański oddział PKP ma w głębokim poważaniu Szczecin a władze miasta nie potrafią w żaden sposób współpracować z kolejarzami. Peryferyjny dworzec po pseudomodernizacji.
@George White to zupełnie jak ty: peryferyjny pseudo znawca po pseudo lobotomii...
już oceniałe(a)ś
3
0