Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    a GDZIE JEST PUNKT BUDOWA NOWYCH LINII TRAMWAJOWYCH? JAK KIEROWCY MAJĄ ZOSTAWIĆ AUTO NA PARKINGU JAK NIE MA POŁĄCZEŃ TRAMWAJOWYCH? LINIA NA MIESZKA 1 CZY 26 KWIETNIA, NIE POWSTANIE DO 2022 ROKU, DLACZEGO GAZETA WYBORCZA O TO NIE WALCZY ŻEBY POWSTAŁA? PRZECIEŻ UE DAJE 85 % DOFINANSOWANIA. JAK NIE TERAZ TO KIEDY?
    @Adam Kierzko Adam, nie krzycz!
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    ponownie to co naprawde wazne jest gdzies na szarym koncu listy. kiedy wreszcie autorzy takich plebiscytow zrozumieja ze w bogatym miescie wiekszosc problemow rozwiazuje sie sama? jak ludzie beda mieli prace by godnie zyc sami zadbaja by ladnie mieszkac, by ich otoczenie bylo mile dla oka. Priorytetem powinno byc zmniejszenie bezrobocia i zapwenienie dobrze platnych miejsc pracy - zniknie menelarnia bo bedzie miala zajecie a takze finanse na rozrywke na wyzszym poziomie niz piwo czy jabol w bramie... ludzie beda zarabiac to i z podatkow bedzie wiekszy dochod i bedzie mozna wydawac na rozrywke typu akwaparki bo bedzie mial kto i za co do nich chodzic. teraz bedzie to zarobek dla "szwagra" budowlanca a potem "szwarga" dyrektora spolki miejskiej... a obiekt bedzie na utrzymaniu garstki ludzi placacych podatki i jeszcze mniejszej garstki ktora bedzie miala kase na bilet. najpierw miastu i mieszkancom trzeba chleba a dopiero potem igrzysk ... nie odwrotnie!
    już oceniałe(a)ś
    18
    1
    POSTULATEM JEST PRACA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    już oceniałe(a)ś
    12
    1
    pkt. 18 "nawet kosztem Trasy Północnej" - rozumiem, że Szanowna Redakcja GW zrozumiała, ze zarówno Obwodnica Śródmiejska jak i III Etap Trasy Północnej nie mogą liczyć na dotacje unijne. Dotację unijną może otrzymać Trasa Północna w wariancie zaproponowanym przez mieszkańców [wariant ten jest tańszy, co uwalnia środki na udział własny i zakłada budowę Tramwaju]. A zatem Szanowna Redakcjo, proszę być konsekwentną i napisać, że wydatki na projekty są stracone. z poważaniem
    już oceniałe(a)ś
    7
    0
    O czym jest ten plebiscyt? Dlaczego mamy wybierac, czy nie mozna tego wszystkiego po prostu zrobic, czy odpowiedni prezydent i jego administracja nie moze pracowac nad wszystkim w jednym czasie, jak to sie dzieje gdzie indziej? Dlaczego mam wybierac pomiedzy portem a psimi kupami albo zlobkami czy opieka nad seniorami? Wszystko jest wazne i wszystko da sie zrobic jak sie odpowiednio zarzadza miastem. Bo podejrzewam, ze w gruncie rzeczy nie o pieniadze tu chodzi tylko o ich odpowiednie wydawanie, odpowiednie decyzje i odpowiednia kontrole nad procesami.
    już oceniałe(a)ś
    6
    1
    północne dzielnice Szczecin, bardzo ruchliwa arteria przewozowa ,ul. Kolumba i ul. Tama Pomorzańska to dzielnice skanseny, praktycznie pozostawione w powojennej dewastacji. usiłuje się upiększać, z różnym skutkiem, Stare Miasto, Śródmieście a tam po staremu.
    już oceniałe(a)ś
    4
    0
    Ta lista jest idiotyczna. Albo ogólne postulaty bez pomysłów jak je efektywnie (albo też w ogóle) zrealizować, albo postulaty walki z wiatrakami. Tylko parę punktów ma jakieś podstawy, pomysł i koncepcje realizacji. Idea plebiscytu jest szczytna, ale wykonanie fatalne.
    już oceniałe(a)ś
    6
    2
    rewitalizacje, aquaparki, psie gówna i t.p. czasami jeżdżę do Berlina a dość często rowerem trasą ul. Kolumba, Tama Pomorzańska, Szczawiowa. część ulicy Kolumba i wymienione dwie pozostałe stanowią bardzo ruchliwą arterię przelotową ruchu kołowego. stan techniczny tej trasy jest opłakany. wąskie uliczki , praktycznie bez chodników, dziurawa jezdnia. trasa wiedzie od dworca PKP a więc nie jakieś odległe peryferia. proponuję więc "rewitalizować" jezdnie i chodniki tych tych ulic, prze okazji w miarę możliwości poszerzyć je.
    już oceniałe(a)ś
    2
    0