– W „Pomyśl… Szczecin”, oprócz dobrze znanych już działań z projektów „Visit Szczecin” oraz „Invest in Szczecin”, skupimy się przede wszystkim na turystach i gościach, którzy odwiedzają miasto i korzystają z jego walorów: zieleni, wody, zabytków czy bogatej i urozmaiconej oferty wydarzeń – informuje Zieliński.

Z komunikatu przesłanego do redakcji: 

„Pomyśl o wygodnym życiu, o czystym powietrzu, o wypoczynku nad wodą lub wśród zielni. Pomyśl o mieście, w którym się dobrze żyje. Pomyśl: Szczecin! Rusza nowa kapania wizerunkowa miasta, pokazująca w nieszablonowy sposób Szczecin.

Szczecin to z całą pewnością miasto niezwykłe. Otoczone wodą i skąpane w zieleni, z bogatą historią, masą ciekawostek i pełne unikatowych w skali całego kraju miejsc. To właśnie tutaj nieustannie przeplata się ze sobą bogata przeszłość i wizjonerski duch przyszłości.

Pełnię uroku stolicy Pomorza Zachodniego można odkryć, spacerując wzdłuż urokliwych alejek otoczonych bujną zielenią, po drodze rozkoszując się widokiem wspaniałych zabytków, przeplatanych nowoczesną zabudową. Jeśli jednak zechcemy uciec od zgiełku metropolii, idealnym miejscem na odpoczynek mogą być niezwykłe, pachnące czekoladą bulwary nadodrzańskie albo skąpane w zieleni i słońcu alejki parkowe.

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej