Akcja została zorganizowana 16 stycznia w nocy na parkingu podszczecińskiego Centrum Handlowego Auchan Kołbaskowo. Na pusty plac zjechało kilkadziesiąt samochodów należących ekipy Mercedes Lovers Szczecin, czyli ludzi, którzy są miłośnikami aut tej marki. Ze swoich pojazdów uformowali wielkie serce. Kilkanaście aut zostało w środku i zostało ustawione w kształt litery „J” – jak Jurek.

„W ten sposób chcemy tym razem wesprzeć Jurka, który zrezygnował ze stanowiska prezesa Fundacji” – napisali organizatorzy na swojej stronie Mercedes Lovers Garage.

Jak wyjaśnili, chcą w ten sposób pokazać, że „Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy nie ma sensu bez najważniejszej osoby na głównym stanowisku”.

Film z tego uwieńczonego sukcesem wydarzenia ma trafić do fundacji WOŚP. Już teraz robi jednak furorę w sieci. Wraz ze zdjęciami udostępniło go na swoim Facebooku Centrum Handlowe Auchan. Zdjęcia mają już 1139 udostępnień.

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej