(Dokończenie artykułu z poprzedniego tygodnia)

Jak wiadomo, w pierwszej perspektywie unijnej (lata 2007-13) nasz kraj wykonał sporo inwestycji infrastrukturalnych, zarówno jeśli chodzi o sieć drogową, jak i kolejową. Niestety, z przyczyn czysto politycznych, chętniej budowano autostrady niż modernizowano szlaki kolejowe.

Euro 2012 przeminęło, o CE-59 już nikt nie pamiętał

Jeśli się spojrzy na do tej pory wykonane inwestycje, okaże się, że Zachodniopomorskie to region Polski mający najmniejszą w Polsce gęstość zarówno szlaków kolejowych, jak i dróg. Owszem, dostaliśmy – zamiast autostrady A3 – niedokończoną ekspresówkę S3...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej